Verbinden

Geen persoonlijke ontwikkeling zonder verbinding. De nadruk ligt bij Kwintes daarom op cliënten en medewerkers betrekken!

Betrekken van het netwerk

Daarbij betrekken we zoveel mogelijk het netwerk van cliënten en andere hulpbronnen uit de samenleving. Daarnaast hebben onze cliënten niet alleen met ónze ondersteuning te maken. We beseffen dat wij een schakel zijn in een keten en werken dan ook nauw samen met andere partijen. Wij weten goed wat andere ketenpartners voor onze cliënten kunnen betekenen en waar we terecht kunnen voor aanvullende zorg en ondersteuning bij wonen.

Kwintes klaar voor de toekomst: de oplossingen samen maken het verschil

Over tien jaar moeten we rekening houden met een personeelstekort van vijftien procent. Hoewel het nog schattingen zijn, is de boodschap duidelijk: we moeten straks met minder zorgprofessionals goede zorg blijven leveren. Hóe we dat gaan doen, onderzoeken we bij ons programma Kwintes klaar voor de toekomst.

Het Bruisnest uit de rode cijfers

Al meer dan tien jaar is Het Bruisnest onmisbaar voor inwoners van Gouda. Maar financieel kwam het inloophuis en activeringscentrum nooit uit. De afgelopen jaren werd de puzzel opnieuw gelegd. Met succes. Het Bruisnest sloot 2024 af met een financieel positief resultaat.

Méér dan een nieuw HR-systeem

Kwintes voerde in 2024 een nieuw systeem in voor de HR-dienstverlening: AFAS. Het oude systeem sloot niet langer aan bij onze bedrijfsvoering, waardoor medewerkers onnodig veel tijd kwijt waren aan administratieve werkzaamheden. Met AFAS is dat verleden tijd en richten we administratieve processen zo efficiënt mogelijk in.

0

Cliënten Individuele begeleiding

0

Cliënten maatschappelijke opvang

0

Cliënten beschermd wonen